SINDAL: Som et led i at få nye kunder, frister Nordjyske Bank i Sindal med måltidskasser fra Skagenfood i tre dage, hvis man ikke er kunde i banken og booker et møde med den lokale rådgiver.

Bankens nykundekampagne løber frem til 5. november. Samtidig trækkes der også lod blandt bankens eksisterende kunder om i alt 50 måltidskasser.

- Vi oplever en positiv interesse for både vores rådgivning og produkter og får løbende henvendelser fra folk, der gerne vil høre mere. Den bold skal vi gribe, og derfor er vi netop gået i luften med en helt ny kampagne, der skal bidrage til, at potentielle nye kunder får øjnene op for os, fortæller Nordjyske Banks afdelingsdirektør Klaus Christensen i en pressemeddelelse.

- I en travl hverdag får mange nordjyder ikke forholdt sig til, om de har den bank, der passer bedst til dem. Derfor forsøger vi nu med konceptet at gøre det nemmere at finde tiden til at tage en snak med os. Booker man et møde med den lokale rådgiver, kvitterer vi nemlig med en måltidskasse i tre dage, siger Klaus Christensen og fortsætter:

- På den måde sparer man den brugte tid på mødet ved at have nem aftensmad. Samtidig er det fuldstændigt uforpligtende, da vi blot ønsker at få muligheden for at fortælle, hvem vi er som bank, og hvad vi konkret kan tilbyde.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...